Evolution of Smooth Organic Lip Balm


Uzun zamandır kullandığım ve çantamın vazgeçilmezi olan bir üründen bahsetmek istiyorum. Evolution of Smooth (EOS) marka Lip Balm, % 95 organik ve % 100 doğal dudak koruyucu krem. Son zamanlarda da bir hayli popüler olan bu dudak kremi suni ve zararlı hiçbir katkı maddesi içermediği gibi antioksidan vitaminler ve shea yağı ile zenginleştirilmiş içerikte ve glütensiz oluşuyla hassas yapıdaki kişilerin kullanımı için de gayet uygun bir ürün.







Doğal ve organik bir ürün olduğu, petrol ürünleri ve paraben içermediği için tercih ettim ve çok da memnun kaldım.









Kokusu ideal seviyede, insanı rahatsız etmiyor. Dudakları yoğun bir şekilde nemlendirdiği için ruj altına mutlaka kullanıyorum. Şeker gibi çok eğlenceli bir ambalajı var. Şekil itibariyle uygulaması çok keyifli :)






Ben Summer Fruit, Sweet Mint ve Strawberry Sorbet çeşitlerini kullandım ama favorim kesinlikle yaz meyveleri. Şimdide Honeysuckle Honeydew olanını deneyeceğim, sipariş verdim haftabaşı elime ulaşır. Kullanmak isteyenlere tavsiye ediyorum fakat piyasada biraz fazla abartlmış bir ürün olduğundan diğer lip balmlara göre çok da aşırı bir beklentileri olmasın. Ben organik olması ve paraben içermemesi yüzünden tercih ettim.




Kadınların yanısıra birçok erkeğinde kullandığı bir ürün olan Evolution of Smooth (EOS) Organic Lip Balm uzun süre popülerliğini koruyacağa benizyor :)





Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 yorum:

  1. Gecen gün erkek kardeşim dudak nemlendiricisi istedi verdim bayıldı utanmasam cebimde taşırım bile demişti bende strawberry sorbet kullanıyorum kesinlikle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil