Bath & Body Works Mumlar

10:37 , 0 Comments

Bath & Body Works mumlarını daha önce hiç denediniz mi? Bugün  sizlere en sevdiğim mağazalardan biri olan Bath and  Body work’ten bahsetmek istiyorum. 





Öncelikle bu mağaza hakkında bilgisi olmayan için Bath and Both Works parfüm, vücut losyonu, nemlendirici, parfüm, duş jeli, ev ve araba kokuları, benim en sevdiğim tabi ki çeşit çeşit mumları ile dünyaca ünlü bir mağaza. 





Benim de en çok sevdiğim ve  her seferinde yakmaktan büyük keyif aldığım üç fitilli mumlar.Mumların bu kadar çok seveni olmasını kullandıktan sonra daha iyi anladım.Üç fitilli olması hem görünüş açısından hemde eşit yanmasını sağlamasıyla büyük beğenileri topluyor. 




Etrafına yaydığı mükemmel koku ile neredeyse bütün evi sarıyor.Verdiğiniz paraya kesinlikle değiyor.Ayrıca 50-60 saate kadar yanma süreleriyle de farkını ortaya koyuyor. İndirim dönemlerini yakalayıp bu güzel kokulu mumları denemediyseniz en yakın Bath and Body Works mağazasına gidin ve hoşunuza giden mumları alın mutlaka.Benim en sevidiğim  mint chocolateli üçfitili mumlardır. Odamda bu koku olmadan yaşayamaz oldum ve gelenler odamın kokusuna bayılıyor.





Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum: